مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 16:552024-01-12اجتماعي

وقتی «سخت گیری به مردم» تبدیل به ایده «اول» می شود!


هوا آلوده است؟ مهم نیست چه عواملی موجب آن شده؛ جلوی تردد مردم را بگیرید! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، این ایده ای است که سال ها در دستور کار مسئولان مختلف قرار دارد.

ایده ای که فرقی نمی کند چه حزب یا جناحی بر سر کار باشد و حتی تفاوتی ندارد که صحبت درباره کدام شهر است؛ هرجایی که کیفیت هوا افت می کند و آلاینده ها شدت می گیرند، مسئولانش ایده ای جز ایجاد محدودیت برای مردم برای رهایی از آلودگی ندارند.

ایده هایی که از جمله آن ها زوج و فرد کردن خودرو ها و منع تردد از در منزل که شامل پلاک های شخصی است نه دیگر خودر های آلاینده مثل ناوگان حمل و نقل عمومی و وسایل نقلیه نهاد ها و ارگان های مختلف.

یا ایده توقف فعالیت های عمرانی که موجب تعطیلی کارگاه های ساختمانی و فعالیت معادن شن و ماسه می شود، اما خللی در پروژه های عمرانی شهرداری ایجاد نمی کند.

نسخه هایی که به نوعی در تهران و در جلسات مسئولان ارشد کشور ابداع شده و سالهاست سراسر کشور برای مقابله با آلودگی هوا پیچیده می شوند.

وضعیتی که وضع قانون هوای پاک و ابلاغ آن هم موجب تغییرش نشده و آنقدر پذیرفته شده و جا افتاده است که گویی تنها کاری که برای مقابله با آلودگی هوا می شود کرد، سخت گیری بر مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی «سخت گیری به مردم» تبدیل به ایده «اول» می شود!

وقتی «سخت گیری به مردم» تبدیل به ایده «اول» می شود!