مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:352024-01-20اجتماعي

وضعیت جوی مازندران در 24 ساعت آینده چگونه است؟


هواشناسی مازندران با اشاره به استقرار سامانه پایدار جوی، پیش بینی کرد که آسمان مازندران طی امروز و فردا صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما نیز همراه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، طبق پیش بینی هواشناسی مازندران با استقرار سامانه پایدار جوی طی 2 روز آینده، علاوه بر آسمانی صاف تا نیمه ابری در سطح این استان، میانگین دمای هوا در شهرهای ساحلی و جلگه ای بین 16 تا 18 و در مناطق کوهستانی نیز بین 10 تا 13 درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

هواشناسی از ورود سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه خبرداد و پیش بینی کرد که آسمان این استان در طی این مدت ابری و با وزش باران و بارش پراکنده باران و از شامگاه دوشنبه تا صبح روز چهارشنبه، علاوه بر کاهش دما در نیمه غربی استان کاهشبارندگی و در ارتفاعات مه آلود و با بارش باران و برف و در نیمه شرقی نیز نیمه ابری تا ابری و با بارش پراکنده باران همراه باشد.

طبق پیش بینی هواشناسی، از ظهر روز چهارشنبه تا صبح پنجشنبه آسمان مازندران ابری همراه با بارندگی و در ارتفاعات مه آولود با بارش باران و برف همراه خواهد بود.

وضعیت جوی مازندران در 24 ساعت آینده چگونه است؟ براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در طی امروز شنبه صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت جوی مازندران در 24 ساعت آینده چگونه است؟

وضعیت جوی مازندران در 24 ساعت آینده چگونه است؟