مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 10:302024-01-04اقتصادي

تزریق اعتبار 69 میلیاردی به پروژه ورزشگاه انقلاب کرج


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تخصیص 69 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز، در جمع اصحاب رسانه، گفت: 69 میلیارد تومان اعتبار برای تسریع در تکمیل پروژه ورزشگاه انقلاب تخصیص می یابد.

وی از برگزاری نشست بررسی وضعیت پیشرفت پروژه با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز و دیگر مسؤولان استانی خبر داد و افزود: تکمیل پروژه ورزشگاه 6 هزار نفری انقلاب از مهمترین پروژه های ورزشی استان است که با توجه به پیگیری های مستمر استاندار البرز باید تا دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

وی افزود: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان البرز 80 میلیارد تومان اعتبار تخصیص در نظر گرفته شده است که با همکاری سازمان مدیریت استان تأمین خواهد شد.

افضلی ضمن استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازپیمانکار این پروژه تصریح کرد: مقرر شد مدیرکل ورزش و جوانان به صورت مستمر پیگیری تحقق و اجرایی شدن روند عملیات عمرانی این پروژه را در دستورکار قرار بدهند.

اعلام ظرفیت مورد نیاز برق مصرفی از سوی شرکت توسعه و تجهیز به شرکت توزیع نیروی برق استان از دیگر اقداماتی است که از سوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز مورد توجه ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق اعتبار 69 میلیاردی به پروژه ورزشگاه انقلاب کرج

تزریق اعتبار 69 میلیاردی به پروژه ورزشگاه انقلاب کرج