مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 15:252024-01-18سياسي

جریان انتخابات در دانشگاه ها پررنگ شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه فضای انتخاباتی باید در دانشگاه ها جریان داشته باشد، گفت: هیچ کس از اینکه در رابطه با انتخابات فعالیت کند معذور نیست، - ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید براینکه فضای انتخاباتی باید در دانشگاه ها جریان داشته باشد، گفت: هیچ کس از اینکه در رابطه با انتخابات فعالیت کند معذور نیست، در واقع انتخابات برای همه مردم است.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی امروز در جمع اساتید دانشگاه های مازندران، با تبریک ماه رجب و سالروز دو میلاد امام محمدتقی و حضرت علی (ع) و بعثت پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: گرم شدن فضای انتخاباتی از مهمترین اهداف محسوب می شود.

وی با تاکید بر جدی گرفتن حضور حداکثری در انتخابات، افزود: همه ما می دانیم که دوام و بقای نظام مقدس انقلاب اسلامی ما به برکت حضور مردم است که در انتخابات خودش را بیشتر از هر چیز دیگری نشان می دهد.

آیت الله محمدی لایینی تصریح کرد: انتخابات در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مسئله بسیار مهمی است همانطور که به اسلامی بودن باید اهمیت بدهیم؛ جمهوری هم باید مورد اهتمام قرار گیرد.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه انتخابات هم حق است و هم تکلیف، عنوان کرد: برای گرم شدن فضای انتخابات محیط دانشگاه و نهادهای ما باید رنگ و بوی انتخاباتی بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان انتخابات در دانشگاه ها پررنگ شود

جریان انتخابات در دانشگاه ها پررنگ شود