مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 21:402024-01-20بين الملل

وزرای اسراییلی: هرگز اجازه نمی دهیم کشور فلسطین تشکیل شود


با وجود اینکه رییس جمهور آمریکا روز گذشته از موافقت نخست وزیر تل آویو با تشکیل کشور فلسطین سخن گفته بودند، وزرای اسراییلی امروز به صورت قاطع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزرای رژیم صهیونیستی امروز شنبه جلسه ای برگزار کردند و مدعی شدند که هرگز اجازه نخواهند داد کشور مستقل فلسطین تشکیل شود.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا ساعاتی پیش مدعی شده بود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به وی اعلام کرده است مخالفتی با راهکار دو دولتی و تشکیل کشور فلسطین ندارد.

البته دفتر نتانیاهو، این خبر را تکذیب کرد.

بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در این زمینه گفت: اجماع گسترده ای در اسراییل وجود دارد، مبنی بر مخالفت با تشکیل کشور فلسطین و تقسیم اراضی.

کاخ سفید هم باید از توهماتی دست بردارد که منجر به فاجعه برای اسراییل خواهد شد.

با وجود حمایتهای آمریکا از رژیم صهیونیستی و مخالفتهای چند باره با آتش بس در غزه، مسئولان آمریکایی در تلاش هستند خود را حامی راهکار دو دولتی تشکیل دهند، ولی در واقع، آمریکاییها برای ادامه جنایات در غزه، به حمایت از صهیونیستها ادامه می دهند.

پایگاه خبری واللا به نقل از اسموتریچ گزارش داد: دوستان اسراییل باید بدانند که حرکت به سمت تشکیل فلسطین، حرکت به سمت کشتار بعدی است و خطر موجودیتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرای اسراییلی: هرگز اجازه نمی دهیم کشور فلسطین تشکیل شود

وزرای اسراییلی: هرگز اجازه نمی دهیم کشور فلسطین تشکیل شود