مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 15:402023-12-27سياسي

نیروی زمینی ارتش از موشک های جدید رونمایی می کند


امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه در آمایش سرزمینی جدید خود پنج گروه موشکی را ایجاد خواهیم کرد، گفت: نیروی زمینی ارتش در عرصه موشکی توانایی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی، - در هر زمان و مکانی را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید از آمادگی و توان رزمی گروه 840 موشکی سرلشکر شهید کبریایی این نیرو، گفت: در نیروی زمینی ارتش برای تداوم و نهادینه کردن آمادگی های رزمی، بنابر منویات فرماندهی معظم کل قوا اصل را بر خودکفایی با نگاه به داخل گذاشته ایم.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش در مسیر خودکفایی، تولید و طراحی انواع تجهیزات و تسلیحات، 23 رسته دفاعی دارد و همواره سعی بر این است تا در این رسته ها به خودکفایی پایداری رسیده تا بتوانیم با قدرت پاسخگوی نیازهای دفاعی و امنیتی این مرزو بوم باشیم.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به ارتقای آمادگی رزمی اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش در راستای ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی خود همواره توسعه یگان های موشکی را مدنظر قرار داده است، در همین راستا این نیرو در آمایش سرزمینی جدید خود، پنج گروه موشکی را در اقصی نقاط حساس و مختلف کشور ایجاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی زمینی ارتش از موشک های جدید رونمایی می کند

نیروی زمینی ارتش از موشک های جدید رونمایی می کند