مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:102023-12-31اقتصادي

اجرای بیش از 55 میلیارد ریال طرح آبخیزداری در بروجرد


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد از اجرای بیش از 55 میلیارد ریال طرح آبخیزداری در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/لرستان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری بروجرد از اجرای بیش از 55 میلیارد ریال طرح آبخیزداری در این شهرستان خبر داد.

یحیی کریمی امروز (یکشنبه، 10 دی ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال در راستای ارسال نقشه و آرای همه پلاک های شهرستان به استان با هدف رفع تداخل ها، تاکنون حدود 30 درصد از پلاک ها بررسی و آزادسازی 500 هکتار از اراضی ملی انجام شده است.

همچنین در این مدت، خلع ید و آزادسازی بیش از 20 هکتار از اراضی ملی انجام و 41 پرونده ماده 55 به مساحت 129 هکتار به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی ادامه داد: شناسایی و جانمایی 300 هکتار از اراضی ملی برای شهر جدید بروجرد و انجام مکاتبات و سیر مراحل مقدماتی با هدف واگذاری 442 هکتار از اراضی حریم شهر برای گرفتن سند به نام مسکن و شهرسازی انجام شده است.

کریمی بیان کرد: امسال 55 میلیارد و 600 میلیون ریال طرح آبخیزداری در چهار حوزه آبخیز بروجرد اجرا شد که این طرح ها در دو حوزه آبخیز دهگاه، کریم آباد، زرشکه و گلچهران اجرا شده است.

او گفت: تولید 530 هزار اصله نهال در نهالستان شهید بهشتی و بستن تفاهم نامه مشارکتی برای تولید و کاشت 60 هزار اصله نهال از دیگر اقدامات انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 55 میلیارد ریال طرح آبخیزداری در بروجرد

اجرای بیش از 55 میلیارد ریال طرح آبخیزداری در بروجرد