مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 16:302024-01-19اقتصادي

صادرات یک میلیارد و 116میلیون دلاری کالای غیرنفتی از آذربایجان شرقی


سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان شرقی از صادرات یک میلیارد و 116میلیون دلاری از گمرکات آذربایجان شرقی طی 9ماه گذشته سال جاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست حوزه نظارت گمرکات آذربایجان شرقی از صادرات یک میلیارد و 116میلیون دلاری از گمرکات آذربایجان شرقی طی 9ماه گذشته سال جاری خبر داد.

صادق نامدار، جمعه، 29دی ماه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز، با اشاره به اینکه راه رشد اقتصادی استان صادرات غیرنفتی است، گفت: این صادرات بیشتر به شرکای تجاری ایران از جمله ترکیه، عراق ارمنستان، آذربایجان و روسیه صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: قطعا گمرک تنها یک سازمان نیست، تمام سازمان ها باید دست به دست هم دهیم تا قوانین حاکم بر کشور را به عنوان سازمان حاکمیتی اعمال کنیم و شرایط ورود و خروج کالا و تراز تجاری را فراهم کنیم تا هرچه بیشتر رونق پیدا کند.

وی ادامه داد: استان آذربایجان شرقی به عنوان صنعتی ترین شهر شمالغرب ایران که ظرفیت بزرگی دارد از سه اداره کل گمرک در تبریز، سهلان و جلفا برخوردار است.

نامدار با بیان اینکه استان ما با دو کشور ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان آذربایجان هم مرز است که ظرفیت بزرگی محسوب می شود، گفت: می توانیم از طریق واردات و صادرات با این کشورها در رونق اقتصادی استان قدم موثری برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات یک میلیارد و 116میلیون دلاری کالای غیرنفتی از آذربایجان شرقی

صادرات یک میلیارد و 116میلیون دلاری کالای غیرنفتی از آذربایجان شرقی