مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 17:152023-12-25اجتماعي

اروپا، قاره ای که طبیعت را به زیبایی به نمایش گذاشته است


اروپا، سرزمینی قدیمی با تاریخی غنی، مناظر و چشم انداز هایی زیبا و بدیع دارد که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جلب می کند.

- اروپا، سرزمینی قدیمی با تاریخی غنی، مناظر و چشم انداز هایی زیبا و بدیع دارد که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جلب می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سفیران گشت، اروپا، سرزمینی قدیمی با تاریخی غنی، مناظر و چشم انداز هایی زیبا و بدیع دارد که سالانه میلیون ها گردشگر را به خود جلب می کند.

کوه های بلند آلپ با قله های پوشیده از برف، جنگل های انبوه بارانی، دره های سرسبز و زمین های هموار، سواحل ماسه ای و صخره ای زیبا، رودخانه ها و دریاچه های آبی فیروزه ای، تنها بخش کوچکی از زیبایی های بکر طبیعت اروپا هستند.

جنگل های باشکوه اسکاتلند اسکاتلند دارای جنگل های بکر و دست نخورده ای است که از زیبا ترین و وسیع ترین جنگل های اروپا محسوب می شوند.

این جنگل ها علاوه بر اینکه زیستگاه انواع گونه های گیاهی و حیوانی هستند، مناظر طبیعی بکر با ارزشی نیز دارند که گردشگران زیادی را برای قدم زدن، سفرهای پیاده، ورزش های زمستانی، شکار و ماهیگیری و لذت بردن از طبیعت به سوی خود جلب می کنند.

به دلیل حفاظت شدید از این جنگل ها در سال های اخیر، حیات وحش غنی و زیستگاه های طبیعی آن ها تا حد زیادی حفظ شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا، قاره ای که طبیعت را به زیبایی به نمایش گذاشته است

اروپا، قاره ای که طبیعت را به زیبایی به نمایش گذاشته است