مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 14:052023-12-26حوادث

شهادت مأمور پلیس فیروزآباد پس از تحمل 3 ماه مجروحیت


مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با صدور اطلاعیه ای از شهادت یکی از ماموران انتظامی فیروزآباد که شهریورماه سال جاری در جریان درگیری با شرور مسلح مجروح شده بود، - ایسنا/فارس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با صدور اطلاعیه ای از شهادت یکی از ماموران انتظامی فیروزآباد که شهریورماه سال جاری در جریان درگیری با شرور مسلح مجروح شده بود، خبر داد.

شب گذشته، 4 دی ماه سرهنگ احسان بخشنده ، رییس پلیس امنیت عمومی شهرستان فیروزآباد که در تاریخ 26 شهریور ماه سال جاری در درگیری با شرور مسلح از ناحیه شکم مجروح شده بود، پس از تحمل بیش از 3 ماه درد و مجروحیت و به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

در این اطلاعیه ضمن تسلیت شهادت این مدافع امنیت به خانواده داغدار وی، مردم ولایتمدار و فرهنگی استان فارس و همکاران رشید و سلحشور وی در فراجا، مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید گرانقدر روز چهارشنبه، ساعت 10 صبح در صحن مطهر شاهچراغ (ع) تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در روستای حسین آباد از توابع بخش سیاخ دارنگون شیراز انتقال داده خواهد شد.

بنا بر این گزارش، در پی رصد و نظارت صورت گرفته مشخص می شود شروری به هویت معلوم در 26 شهریورماه سال جاری در فضای مجازی اقدام به اوباش گری و قدرت نمایی با سلاح جنگی کلاش و همچنین تهدید به قتل کامیون دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت مأمور پلیس فیروزآباد پس از تحمل 3 ماه مجروحیت

شهادت مأمور پلیس فیروزآباد پس از تحمل 3 ماه مجروحیت