مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 17:352024-01-19سياسي

زمینه آزادی 20 زندانی واجد شرایط قانونی در بازدید از زندان لارستان فراهم شد


حضور مسئولان قضایی دادگستری کل استان فارس در زندان لارستان آزادی 20 زندانی واجد شرایط با استفاده از تسهیلات قانونی را به دنبال داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، حجت الاسلام رجایی نسب معاون قضایی رییس کل دادگستری فارس در امور زندان ها و معاونین دادستان مرکز استان  با حضور در زندان لارستان، با زندانیان بصورت چهره به چهره دیدار و به درخواست های قضایی آنان رسیدگی کردند.

در این بازدید که جمعی از مسئولین ستادی اداره کل زندان های فارس نیز حضور داشتند زمینه ملاقات حضوری با 400 تن از زندانیان فراهم و تقاضاهای قضایی مددجویان مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

معاون قضایی دادگستری فارس در حاشیه این دیدار با تأکید بر اینکه رسیدگی به امور زندانیان در مجموعه قضایی فارس به صورت مدون و برنامه ریزی شده در دستور کار قرار دارد گفت: بازدید های مستمر در راستای سند تحول قضایی و اشراف بر وضعیت زندانیان و رسیدگی به درخواست های آنان با تأکید مدیر ارشد قضایی استان در همه حوزه های قضایی سراسر استان در دستورکار قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین سید صدر اله رجایی نسب افزود: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به امور زندانیان و دستور اکید رییس کل دادگستری استان، دیدار از زندان های حوزه های قضایی با حضور هیأت قضایی مرکز استان با هدف رفع مشکلات قضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی 20 زندانی واجد شرایط قانونی در بازدید از زندان لارستان فراهم شد

زمینه آزادی 20 زندانی واجد شرایط قانونی در بازدید از زندان لارستان فراهم شد