مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 14:152024-01-20سياسي

لرستان از امن ترین استان ها برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری است


این استان یکی از امن ترین استان ها برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، یحیی الهی در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی ، شهرک های صنعتی خرم آباد در جمع مدیران ، کارکنان و متولیان واحدهای تولیدی ضمن ابراز رضایت از فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار داشت: امروز خدا رو شاکرم که در جمع شما زحمت کشان و سربازان جبهه تولید و خودکفایی هستم.

وی با بیان اینکه: الحمدالله امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رشادت های فرزندان این مرز و بوم در همه عرصه ها اعم از نظامی، هوا و فضا، پزشکی ، صنعت و غیره در اوج اقتدار وعزت است گفت: این اقتدار و عزت مرهون تلاش های همه شما در سایه امنیت است.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به جنگ اقتصادی همه جانبه دشمن علیه مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری  مدظله العالی  در سال های متوالی مبنی بر اشتغال و تولید، ضمن بازید از واحدهای صنعتی موجود خاطرنشان کرد: الحمدالله اقدامات و تولیداتی که در بحث خودکفایی در برخی حوزه ها در این واحد صورت می گیرد امید بخش است.

این مقام ارشد انتظامی استان لرستان تصریح کرد: امروز پلیس به عنوان خادم و خدمتگزار مردم با همکاری سایر دستگاه های متولی در تولید و ایجاد امنیت که از آن به عنوان ریشه و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لرستان از امن ترین استان ها برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری است

لرستان از امن ترین استان ها برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری است