مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:402024-01-07سياسي

سردار کارگر: ایمنی زائران راهیان نور افزایش یافته است


رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: اقدامات مناسب و همکاری ویژه مجموعه فراجا موجب افزایش امنیت و سلامت زائران راهیان نور شده است.

- رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: اقدامات مناسب و همکاری ویژه مجموعه فراجا موجب افزایش امنیت و سلامت زائران راهیان نور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار بهمن کارگر در دومین روز از برگزاری همایش سراسری مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، ضمن قدردانی از بازدید فرمانده انتظامی کشور از نمایشگاه دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در فضای مجازی ، بیان کرد: سردار رادان که عضو شورای راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس است، از ابتدای حضور بنده در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، از همراهان و پشتیبانان این بنیاد بوده است.

رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با بیان اینکه فرمانده انتظامی کشور اشراف کاملی بر برنامه های راهیان نور دارد، افزود: در موضوع راهیان نور و اعزام کاروان ها به مناطق عملیاتی، همواره همکاری و مساعدت ویژه ای برای حفظ سلامت زائران از سوی مجموعه فراجا با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس صورت می گیرد که بر این اساس از فرمانده محترم و کارکنان خدوم این نیرو تقدیر و تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار کارگر: ایمنی زائران راهیان نور افزایش یافته است

سردار کارگر: ایمنی زائران راهیان نور افزایش یافته است