مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:552023-12-31سياسي

آیت الله مدرسی یزدی: مشارکت در انتخابات مسیر رسیدن به ایران قوی است


امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان این که قداست زدایی یکی از ابزارهای فتنه انگیزی دشمنان برای جلوگیری از توسعه و پیشرفت ایران اسلامی است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهاباد، آیت الله سیدمحمد کاظم مدرسی صبح امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم و مدافع امنیت که با حضور پرشور مردم ولایت مدار بهاباد برگزار شد، با اشاره به مناسبت های دیماه سالروز حماسه 9دی، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و سالگرد ارتحال آیت الله مصباح یزدی، اظهار کرد: دشمنان سعی دارند با حربه های مختلف به پیکره انقلاب اسلامی ضربه بزنند و یکی از آنها قداست زدایی از اسلام است.

وی با بیان این که قداست ستیزی و قداست زدایی از دین اسلام، خود سندی بر سیاهی راه استکبار و مرام آنهاست، افزود: خوشبختانه ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی همیشه توطئه دشمنان را شناخته و همچون حماسه 9 دیماه 1388 مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده اند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با اشاره به این موضوع که 9 دی فقط یک حماسه در تقویم نیست، گفت: این روز درس های زیادی دارد که مهمترین آن ولایت مداری و پیام ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

آیت الله مدرسی یزدی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران محکماتی دارد و باید از این محکمات استفاده شود، تأکید کرد: محکمات یعنی چیزی که هیچ تردیدی درآن راه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله مدرسی یزدی: مشارکت در انتخابات مسیر رسیدن به ایران قوی است

آیت الله مدرسی یزدی: مشارکت در انتخابات مسیر رسیدن به ایران قوی است