مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 13:202023-12-30سياسي

لزوم برخورد جدی با افرادی که به طبیعت آسیب می رسانند


تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه باید با افرادی که به طبیعت آسیب می رسانند برخورد جدی شود، گفت: وظیفه همه مؤمنان این است که کارها را برای رضایت و خشنودی خداوند انجام دهند و یقیناً یکی از چیزهایی که خداوند را خشنود می کند این است که به مخلوقاتش .

- ایسنا/قم تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه باید با افرادی که به طبیعت آسیب می رسانند برخورد جدی شود، گفت: وظیفه همه مؤمنان این است که کارها را برای رضایت و خشنودی خداوند انجام دهند و یقیناً یکی از چیزهایی که خداوند را خشنود می کند این است که به مخلوقاتش آسیب نزنیم و طبیعت را تخریب نکنیم.

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار عباسعلی نوبخت رییس سازمان منابع طبیعی کشور که امروز 9 دی ماه در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با اشاره به توصیه خداوند در قرآن به آباد کردن زمین، اظهار کرد: آنچه به عنوان صنعت دست بشر تولید می شود نباید مزاحمتی با خلقت خدا و طبیعت داشته باشد.

به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، وی با بیان اینکه حیات ما وابسته به امور طبیعی است، افزود: اینکه می بینیم به خاطر آلودگی هوا بخش های مهمی از جامعه تعطیل می شود نشان دهنده اهمیت توجه به طبیعت در زندگی بشر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم برخورد جدی با افرادی که به طبیعت آسیب می رسانند

لزوم برخورد جدی با افرادی که به طبیعت آسیب می رسانند