مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:002024-01-12سياسي

عوارض سنگین صادرات گوجه فرنگی نفس کشاورزان را بریده است


امام جمعه خورموج با بیان اینکه اعمال عوارض سنگین بر صادرات گوجه فرنگی نفس کشاورزان را بریده است، گفت: جهاد کشاورزی باید در تصمیمات خود، کشاورزان زحمتکش ما را دریابد تا با یک تصمیم نابجا شاهد ضرر و زیان سنگین به این قشر زحمتکش نباشیم.

- به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به دیدار مردم انقلابی قم با رهبر انقلاب، اظهار داشت: محور فرمایشات حضرت آقا در این دیدار نقش آفرینی مردم بود، در این 44 سال عصر پرافتخار انقلاب، هرکجا مردم در صحنه بودند کار با موفقیت پیش رفت و هر کجا نبودند یا نگذاشتند کار شکست خورد.

وی ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده که حضور مردم در صحنه نقطه قوت اصلی ایران اسلامی است لذا تمام قدرت خود را بکار گرفته تا به این نقطه قوت لطمه بزند و این حضور را کمرنگ کند.

زاهددوست تصریح کرد: هر کسی زبان گویایی دارد، هر کسی مخاطبی دارد، هر کسی می تواند اثر بگذارد، باید روی این زمینه کار کند.

ملت ما بارها با مشت به دهان دشمنان کوبیده و قطعاً و حتماً این ملت با حضور باشکوه خود در انتخابات 11 اسفند مشت محکم تری به دهان آمریکا و اسراییل خواهد کوبید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض سنگین صادرات گوجه فرنگی نفس کشاورزان را بریده است

عوارض سنگین صادرات گوجه فرنگی نفس کشاورزان را بریده است