مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 11:052023-12-24اقتصادي

ساخت و تامین مسکن مددجویی اولویت مهم کمیته امداد است


مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از ساخت و تعمیر 530 مسکن مددجویی در استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

- مجید مومنی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 530 مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر  32 میلیارد ریال احداث، تکمیل و باز سازی شده است.

وی تصریح کرد: تامین مسکن مددجویان یکی از دغدغه های کمیته امداد است و در این راستا هرساله اقدامات متعددی در حوزه تامین و تعمیرات مسکن صورت می گیردد.

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در ادامه با اشتغال را نیز از دغدغه های کمیته امداد برشمرد و افزود: در حوزه اشتغال در سال جاری 2 هزار و 234 فرصت شغلی توسط کمیته امداد ایجاد شده است.

مومنی گفت: به منظور اشتغال مددجویان دوره های آموزشی برای مددجویان با هدف پایدارسازی طرح های اشتغال، به روزرسانی مهارت ها و افزایش بهره وری به مجریان طرح های اشتغال ارائه می شود.

  وی بیان کرد: در حوزه آموزش کمیته امداد 27 هزار خانوار توانمند را احصا و شناسایی کرده که از مجموع 14 هزار نفر نیازمند آموزش تاکنون به 5 هزار نفر آموزش کسب و کار ارائه کرده است.

به گفته وی در حال حاضر 50 درصد خانوارهای استان به صورت مستقیم با کمیته امداد در ارتباط هستند، جمعیتی بالغ بر 180 هزار خانوار حامیان طرح اکرام و مشترکین صدقات هستند و 47 و 500 خانوار نیز ولی نعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و تامین مسکن مددجویی اولویت مهم کمیته امداد است

ساخت و تامین مسکن مددجویی اولویت مهم کمیته امداد است