مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:102024-01-13حوادث

به خانه برمی گردیم


17سالش بود و از روزی که تصمیم گرفت بدون خبر، خانه و خانواده اش را رها و از شهرش فرار کند تا شبی که در گوشه ای از خیابان لاله زار چشمانش به دنبال یک چهره امن برای پیداکردن محل خواب سرگردان شد، - تنها 3 روز گذشته بود.

او از یک خانه کپری در حوالی آبادان با امید وعده های پسری در آن سوی تلفن، تمام وسایلش را در یک کوله جمع کرد و با تمام پس اندازی که داشت، راهی تهران شد تا در خیال خود با یک تیر، دو نشان بزند؛ هم پسری که ندیده عاشقش شده بود را ببیند، هم با کار در تهران برای خود پولی جمع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تمام پول هایش در 3روز ته کشید و زمانی که یک سارق مانند اجل معلق بر سرش آوار شد، تنها داشته اش را که همان موبایلش بود، از دست داد.

درست در همان لحظات بود که احساس کرد، سیاهی شهر او را خواهد بلعید.

قدم زدن در خیابان ها و کوچه های غریبه تهران، او را به خیابان لاله زار رساند و تلاش کرد با روایت داستانش به یک چهره قابل اعتماد، راهی برای نجات پیدا کند.

در میان تمام بدبیاری ها، این بار بخت با او یار شد؛ چراکه از بیان قصه فرارش به مرد مغازه دار تا حضور خودروهای گشت آسیب های اجتماعی شهرداری تهران، تنها چند دقیقه فاصله بود.

روایت این دختر 17ساله، بارها و بارها در خیابان های تاریک شهر تکرار می شود و هر بار مددکارهای آسیب های اجتماعی هستند که با دل نگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به خانه برمی گردیم

به خانه برمی گردیم