مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 21:052023-12-30اقتصادي

شهر سندرک به دوربین های نظارتی و پایش تصویری مجهز شد


با اعتباری بالغ بر 2.

7 میلیارد تومان تومان پروژه آسفالت،کاشت نهال و ایجاد فضای سبز و نصب 12 دستگاه دوربین نظارتی در نقاط مهم شهر سندرک به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سندرک، رضا اخلاصی شهردار سندرک امروز در گفت وگوی رسانه ای اظهار کرد: با هدف ارتقاء شاخص های امنیتی و اطلاعاتی، جلوگیری از بروز معضلات اجتماعی و پیگیری جرائم انتظامی و راهنمایی این اقدام صورت گرفته است.

  وی بیان کرد نقاط نصب  دوربین های  پایش تصویری در ورودی و خروجی و مراکز خرید شهر سندرک و محلات نصب شده است دوربین های نظارتی سطح شهر سندرک فعال و به صورت 24 ساعته نظارت های لازم بوسیله آنها انجام می شود.

 شهردار سندرک افزود:  اعتبار این طرح  بالغ بر384 میلیون تومان توسط شهرداری سندرک و با مصوبه شورای اسلامی اجرا شده است و برای تقویت فرکانس این شبکه نیازمند نصب یک دکل در محدوده ساختمان شهرداری هستیم و به طبع نیاز به افزایش اعتبار داریم.

 رضا اخلاصی تصریح کرد:  پیرو تعهدات و وظایف مدیریت شهری شهرداری و شورای اسلامی دوره ششم شهر سندرک در سال جاری کاشت بیش از سه هزار نهال در محدوده فضای سبز شهر و اجرای هشت هزار متر آسفالت معابر، کوچه ها و خیابانهای فرعی با اعتبار 24 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر سندرک به دوربین های نظارتی و پایش تصویری مجهز شد

شهر سندرک به دوربین های نظارتی و پایش تصویری مجهز شد