مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:302024-01-20بين الملل

هلال احمر فلسطین: 800 هزار فلسطینی در غزه از فقدان امنیت غذایی رنج می برند


جمعیت هلال احمر فلسطین نسبت به وخامت اوضاع انسانی در مناطق مختلف شهر غزه و شمال اراضی اشغالی، در نتیجه تداوم حملات و محاصره رژیم صهیونیستی و ممانعت این رژیم از ورود کمک ها به این مناطق هشدار داد.

- جمعیت هلال احمر فلسطین نسبت به وخامت اوضاع انسانی در مناطق مختلف شهر غزه و شمال اراضی اشغالی، در نتیجه تداوم حملات و محاصره رژیم صهیونیستی و ممانعت این رژیم از ورود کمک ها به این مناطق هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جمعیت هلال احمر فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حدود 800 هزار فلسطینی از فقدان امنیت غذایی، کمبود آب پاکیزه، تخریب گسترده زیرساخت ها و کمبود اقلام غذایی از جمله نان، سبزیجات، شیر خشک و همچنین داروها و لوازم بهداشتی رنج می برند که این مسأله منجر به وخامت اوضاع شده است.

براساس نوشته روزنامه القدس العربی، در این بیانیه همچنین آمده است که شهروندان فلسطینی که با تخریب گسترده منازلشان و شکسته شدن شیشه ها مواجه هستند، در فصل زمستان از سرمای شدید و کمبود وسایل گرمایشی، پتو و تغذیه مناسب هم رنج می برند.

جمعیت هلال احمر فلسطین از جامعه جهانی و موسسات بشردوستانه بین المللی خواست تا مقامات رژیم صهیونیستی را برای گشایش گذرگاه های انسانی جهت ورود کمک ها به شمال نوار غزه از جمله تجهیزات پزشکی و سوخت و فعالسازی برنامه های ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر فلسطین: 800 هزار فلسطینی در غزه از فقدان امنیت غذایی رنج می برند

هلال احمر فلسطین: 800 هزار فلسطینی در غزه از فقدان امنیت غذایی رنج می برند