مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 21:102024-01-17سياسي

آمریکا نمی تواند به جای مردم فلسطین تصمیم بگیرد


رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان گفت: آمریکا نمی تواند به جای مردم فلسطین تصمیم بگیرد و اگر طرح های سیاسی تحمیلی آمریکا مؤثر بود، شاهد بحران کنونی در غزه نبودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان ضمن اظهار خرسندی از این دیدار، مراتب تأسف خود را از جاری شدن سیل در مناطقی از اسلوونی ابراز کرد.

وی همچنین عضویت اسلوونی را به عنوان عضو غیر دائم شورای امنیت تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این عضویت به تحقق اهداف شورای امنیت در تحقق صلح و ثبات در جهان کمک کند.

امیرعبداللهیان با اشاره به آخرین دیدار دوجانبه دو وزیر در نیویورک گفت: از آن زمان تاکنون شاهد تحولات زیادی در منطقه و جهان هستیم.

وی افزود: چارچوب های مختلفی از جمله فرمت مشورت های سیاسی و همکاری های کنسولی میان دو کشور وجود دارد که مایل هستیم فعال تر شوند.

وی همچنین بر اهمیت همکاری های پارلمانی میان دو کشور تأکید و فعال شدن گروه های دوستی پارلمانی را خواستار شد.

وزیر امور خارجه کشورمان تقویت همکاری های تجاری و اقتصادی میان دو کشور را خواستار شد و بر لزوم افزایش همکاری های تجاری بخش خصوصی دو کشور تاکید کرد.

امیرعبداللهیان، همچنین کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور را یکی از مهمترین چارچوب های همکاری میان دو کشور دانست و با ابراز خرسندی از افزایش همکاری های دوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نمی تواند به جای مردم فلسطین تصمیم بگیرد

آمریکا نمی تواند به جای مردم فلسطین تصمیم بگیرد