مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 18:202023-12-31اقتصادي

نگرانی یا عملیات روانی؟


بالا و پایین کردن صفحات شبکه های اجتماعی موضوع جالبی را نمایان کرد.

بخشی از همان طیفی که دائماً واژه های «آزادسازی»، «اقتصاد غیردستوری»، «بازار» و «عدم دخالت دولت» ورد زبانشان است، - بالا و پایین کردن صفحات شبکه های اجتماعی موضوع جالبی را نمایان کرد.

بخشی از همان طیفی که دائماً واژه های آزادسازی ، اقتصاد غیردستوری ، بازار و عدم دخالت دولت ورد زبانشان است، پیش قراول گلایه از این افزایش قیمت بوده و حالا نقش دفاع از حقوق مردم را به عهده گرفته اند.

انگار نه انگار که روز و شب شان را با تاکید بر ضرورت آزادسازی قیمت ها در کشور - به خصوص حامل های انرژی - و دخالت نکردن دولت در اقتصاد و نظام قیمت گذاری، سپری کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت تحلیلی الف نوشت: 1- مرور واکنش های مردم به ماجرای افزایش تعرفه اینترنت در شبکه های اجتماعی و واکنش های اعتراضی به آن، نشان داد که با وجود بسیاری از مشکلات اقتصادی در هم تنیده و تورمی که همواره بر روی خیل عظیمی از کالاها و خدمات مورد نیاز افراد محسوس است، اما نسبت به گرانی اینترنت حساسیت بیشتری وجود دارد و این نشان دهنده درهم تنیدگی زندگی امروز مردم با پدیده ای چون اینترنت است.

اگرچه باید درنظر گرفت که امروز بخش قابل توجهی از فعالیت های اقتصادی نیز در بستر اینترنت صورت می گیرد و بخشی از این حساسیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی یا عملیات روانی؟

نگرانی یا عملیات روانی؟