مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 18:052023-12-22سياسي

اعمال تعرفه 55درصدی، گوجه کاران را ورشکست می کند


کشاورزان مبالغ سنگینی برای کاشت هزینه کرده اند و الان یک باره با تعرفه 55 درصدی صادرات گوجه فرنگی مواجه شده اند که اگر اعمال شود متحمل ضرر سنگین و حتی ورشکستگی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، حجت الاسلام علی زاهددوست امام جمعه خورموج امروز در خطبه های نمازجمعه، با تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، اظهار داشت: حضرت ام البنین(س) الگوی مناسبی برای مربی گری و تربیت فرزندانی مومن حماسه آفرین است.

  وی با بیان اینکه همه ویژگی های حضرت عباس(ع) را باید در وجود حضرت ام البنین(س) دید، افزود: بصیریت، بینش ژرف، ایمان و باور راسخ، روحیه جهاد و مبارزه در راه خدا، ولایت مداری و همراهی دایمی با رهبر الهی و حاضر بودن در تمام میادین سخت و قبولی در تمامی این آزمایش ها و آزمونها برخی از اوصاف حضرت ام البنین (س) است.

زاهددوست ادامه داد: حضرت ام البنین(س) چهار فرزند خود را فدای امام زمان خود کرده است، در ایران اسلامی نیز مادران  شهدا چشم و چراغ ملت هستند، مادران صبوری که دو، سه، چهار و یا شش شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند،بنابراین مادران و همسران شهدا ام البنین های امروز جامعه ما هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال تعرفه 55درصدی، گوجه کاران را ورشکست می کند

اعمال تعرفه 55درصدی، گوجه کاران را ورشکست می کند