مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:382024-01-15سياسي

تسریع در همکاری بانک ها در ساخت واحدهای مسکونی بوشهر


استاندار بوشهر از واگذاری اراضی مسکونی در قالب جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرهای استان بوشهر تا هفته آینده خبر داد و گفت: همکاری بانک ها در ساخت واحدهای مسکونی تسریع شده است.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر از واگذاری اراضی مسکونی در قالب جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در شهرهای استان بوشهر تا هفته آینده خبر داد و گفت: همکاری بانک ها در ساخت واحدهای مسکونی تسریع شده است.

احمد محمدی زاده در جلسه شورای مسکن استان بوشهر با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات 11 اسفندماه دشمنان با همه ابزارهای رسانه ای برای ناامید کردن مردم وارد صحنه شده اند، گفت: بررسی ها نشان می دهد مردم هر گاه از ناحیه دشمنان احساس خطر کنند فعال تر از گذشته وارد صحنه می شوند و بدون شک در انتخابات پیش رو مردم بار دیگر دشمنان را در اهداف خود ناکام می گذارند.

وی توجه به مطالبات مردم و افزایش رضایت مندی آنان را مورد تأکید قرار داد و گفت: انتخابات 11 اسفند از مقاطع مهم و سرنوشت سازی جامعه اسلامی محسوب می شود و باید امید و امیدواری در جامعه بیش از پیش تزریق شود.

محمدی زاده با تأکید بر تسریع در خدمات رسانی به مردم در برنامه ها و طرح های مختلف افزود: هر کس در ایجاد ناامیدی مردم فعالیت دارد در مسیر اهداف دشمنان حرکت می کند و در خاکریز آنها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در همکاری بانک ها در ساخت واحدهای مسکونی بوشهر

تسریع در همکاری بانک ها در ساخت واحدهای مسکونی بوشهر