مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:252024-01-13اقتصادي

کاهش حجم تولید زباله در رودسر


طرح تفکیک زباله از مبدا با موفقیت در حال انجام است و طبق برآوردهای اولیه شهرداری، حجم تولید زباله نسبت به سال گذشته کاهشی بوده و ورودی زباله به مرکز دپو کم شده است.

- ایسنا/گیلان فرماندار رودسر گفت: طرح تفکیک زباله از مبدا با موفقیت در حال انجام است و طبق برآوردهای اولیه شهرداری، حجم تولید زباله نسبت به سال گذشته کاهشی بوده و ورودی زباله به مرکز دپو کم شده است.

محمد حیدری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت پسماند شهرستان رودسر، اظهار کرد: اقدامات انجام شده هم در رودسر و هم چابکسر نتیجه بخش بوده و تداوم دارد.

وی مرکز دپوی رودسر را یکی از مراکز حساس و چالش برانگیز طی سنوات گذشته دانست و افزود: 15 سال از احداث این مرکز می گذرد، اما به دلیل برخی از ناهماهنگی ها و عدم همراهی ها از سوی دستگاه های ذیربط و ذی نفع، سیستم پردازشگر مرکز پسماند رودسر غیر فعال باقی مانده؛ در واقع مکانیزاسیون سیستم دپو از مدار فعالیت خارج شده و در نتیجه شاهد دپوی سنتی پسماندها هستیم.

فرماندار رودسر با اشاره به تاکیدات استاندار گیلان در جلسات کمیته پسماند و پیگیری های دادستان و شهرداران و دهیاران و شوراهای شهر و روستای رودسر، عنوان کرد: در این راستا تصمیم گرفتیم بخشی از زباله های ریجکتی کارخانه کمپوست را تخلیه و برای زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حجم تولید زباله در رودسر

کاهش حجم تولید زباله در رودسر