مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 18:402024-01-10حوادث

دستگیری عامل توهین و فحاشی در فضای مجازی در مسجدسلیمان


فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری عامل توهین و فحاشی در شبکه اجتماعی داخلی خبر داد و گفت: هر گونه مزاحمت و فحاشی در فضای مجازی جرم محسوب می شود و با عاملان برابر قانون برخورد خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از شناسایی و دستگیری عامل توهین و فحاشی در شبکه اجتماعی داخلی خبر داد و گفت: هر گونه مزاحمت و فحاشی در فضای مجازی جرم محسوب می شود و با عاملان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند اظهار کرد: در پی شکایت و مراجعه حضوری یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی ناشناس با ارسال پیام های توهین آمیز و فحاشی در شبکه اجتماعی داخلی، موجب رنجش خاطر و سلب آرامش وی و خانواده اش شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس وی ادامه داد: بر اساس بررسی های فنی انجام شده متهم به هویت معلوم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و به پلیس فتا انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهم به بزه ارتکابی اعتراف و در نهایت به دادسرا معرفی شد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به پلیس فتا انعکاس دهند و از اقدام خودسرانه و غیرقانونی پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل توهین و فحاشی در فضای مجازی در مسجدسلیمان

دستگیری عامل توهین و فحاشی در فضای مجازی در مسجدسلیمان