مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:552024-01-15حوادث

اردبیل/ ادامه جست و جو برای یافتن 3 جوان مفقود در ارتفاعات مشگین شهر


پنجشنبه گذشته سه نفر جوان که 2 نفر از آنها برادر بودند، به قصد شکار از منزل خود واقع در مشگین غربی خارج شدند که پس از یک روز بی خبری خانواده های آنها روز جمعه موضوع را به نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر این شهرستان اطلاع دادند.

- پنجشنبه گذشته سه نفر جوان که 2 نفر از آنها برادر بودند، به قصد شکار از منزل خود واقع در مشگین غربی خارج شدند که پس از یک روز بی خبری خانواده های آنها روز جمعه موضوع را به نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر این شهرستان اطلاع دادند.

عملیات جست وجو برای یافتن سه جوانی که طی پنج روز پیش در منطقه آلوج احمدآباد از توابع شهرستان مشگین شهر مفقود شده اند، با وجود شرایط جوی نامساعد همچنان ادامه دارد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، پنجشنبه گذشته سه نفر جوان که 2 نفر از آنها برادر بودند، به قصد شکار از منزل خود واقع در مشگین غربی خارج شدند که پس از یک روز بی خبری خانواده های آنها روز جمعه موضوع را به نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر این شهرستان اطلاع دادند.

  پس از این موضوع و با وجود اینکه منطقه در چند روز گذشته شاهد بارش سنگین برف و کولاک بود، تیم های امدادگر به همراه یک دستگاه خودرو برفی آرگو و یک دستگاه لودر در منطقه حضور یافتند و عملیات جست وجو برای یافتن این سه جوان را پیش بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل/ ادامه جست و جو برای یافتن 3 جوان مفقود در ارتفاعات مشگین شهر

اردبیل/ ادامه جست و جو برای یافتن 3 جوان مفقود در ارتفاعات مشگین شهر