مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 08:152024-01-08فرهنگي

درخشش هنرمندان تئاتر فارس در جشنواره مناطق کشور


نمایش های برتر بخش صحنه ای جشنواره تئاتر منطقه ای «راه ابریشم» در سمنان معرفی شدند و 2 نمایش از شیراز، یک نمایش از فسا و یک نمایش از کازرون، چهار نماینده فارس در این رقابت بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیین اختتامیه جشنواره منطقه ای تئاتر راه ابریشم با حضورمحمود سالاری معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و هیات داوران برگزیده های این جشنواره را از بین 20 نمایش صحنه ای هشت استان کشور انتخاب و معرفی کرد.

آرا هیئت داوران بخش صحنه ای بیست و هشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور (راه ابریشم) سمنان اعلام شد که در بخش آفیش و بروشور: لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی مشترکا اهدا شد به امیرحسین عبادیان برای نمایش تاوان و مهران مجیدی برای نمایش یک ماه و سه روز و بیست و چهار ساعت از استان فارس در بخش طراحی نور: دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد به محمد آگهی و آژمان بیژنی نسب برای نمایش ایلخونی از استان فارس در بخش طراحی لباس: دیپلم افتخار و جایزه نقدی اهدا شد به آژمان بیژنی نسب و نجمه زارعی برای نمایش ایلخونی از استان فارس اهدا شد.

در بخش طراحی صحنه:  لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی مشترکا اهدا شد به  عبدالکریم مختاریان برای نمایش روزهای اوج یک فوتبالیست محلی از استان فارس و آژمان بیژنی نسب برای نمایش ایلخونی از استان فارس د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش هنرمندان تئاتر فارس در جشنواره مناطق کشور

درخشش هنرمندان تئاتر فارس در جشنواره مناطق کشور