مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 دی 1402 ساعت 10:302023-12-23ورزشي

شکایت دوباره استونی رد شد/ تنیس ایران میزبان ماند


با اعلام فدراسیون جهانی تنیس، پرونده شکایت دوباره استونی رد شد و فدراسیون تنیس ایران میزبان پلی آف گروه دو جهانی باقی ماند.

- با اعلام فدراسیون جهانی تنیس، پرونده شکایت دوباره استونی رد شد و فدراسیون تنیس ایران میزبان پلی آف گروه دو جهانی باقی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بعد از صعود تیم ملی تنیس دیویس کاپ ایران به گروه دو جهانی آن هم بعد از نیم قرن، استونی به عنوان اولین حریف ایران در این رقابت ها معرفی شد اما با توجه به حساسیت این دیدار و حق میزبانی ایران، مسئولان تیم استونی از مدتی پیش با بیان دلایل مختلف غیرورزشی، برای حضور در تهران کارشکنی کرده و مواردی غیرمنطقی را برای خودداری از این سفر اعلام کردند.

اولین اقدام مسئولان تنیس استونی با بررسی در کمیته دیویس کاپ فدراسیون جهانی رد و بر میزبانی ایران تاکید شد اما آنها در اقدامی دیگر با شکایت از فدراسیون جهانی تنیس به دادگاه حل و فصل اختلافات لندن و دیوان مستقل این نهاد، نسبت به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرس فدراسیون جهانی واکنش نشان داده و آن را فاقد اعتبار و نقص دانستند.

در این جلسه دادگاه که به صورت آنلاین و بیش از سه ساعت و نیم به طول انجامید، داود عزیزی رییس فدراسیون ایران به همراه امیرساعد وکیل، وکیل بین المللی فدراسیون حضور یافته و با تاکید بر حق میزبانی ایران دفاعیات کاملی را ارائه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت دوباره استونی رد شد/ تنیس ایران میزبان ماند

شکایت دوباره استونی رد شد/ تنیس ایران میزبان ماند