مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 20:502024-01-10اجتماعي

فاز اول پروژه نصب 2000 دستگاه دوربین کنترل ترافیک در تبریز آغاز شد


مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری تبریز از آغاز عملیات فونداسیون و نصب فاز اول دوربین های نظارت تصویری و پلاک خوان در سطح شهر تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل ونقل شهرداری تبریز از آغاز عملیات فونداسیون و نصب فاز اول دوربین های نظارت تصویری و پلاک خوان در سطح شهر تبریز خبر داد.

محبوب عبداله پور با اعلام این خبر اظهار کرد: فاز اول نصب دوربین های نظارتی و ثبت تخلف با فونداسیون ریزی در چند نقطه از سطح شهر آغاز شد و امید است هرچه سریع تر فاز اول این طرح تکمیل شده و دوربین های ثبت پلاک نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی افزود: با دستور شهردار کلانشهر تبریز، 2 هزار دستگاه دوربین نظارتی و ثبت تخلف(پلاک خوان) برنامه ریزی شده است که پس از فونداسیون ریزی و پایه گذاری، این دوربین ها در سطح شهر نصب خواهند شد که با اتمام نصب 2 هزار دستگاه دوربین، مدیریت هوشمند ترافیک شهر تبریز محقق شده و شاهد کاهش حوادث و تخلفات ترافیکی خواهیم شد.

وی ادامه داد: فاز اول شامل رفع نقص و تامین زیرساخت و سامانه های لازم برای 300 دوربین بوده است که تا پایان سال جاری با خرید دوربین و تجهیزات مورد نیاز 65 دستگاه دوربین تکمیل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول پروژه نصب 2000 دستگاه دوربین کنترل ترافیک در تبریز آغاز شد

فاز اول پروژه نصب 2000 دستگاه دوربین کنترل ترافیک در تبریز آغاز شد