مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 11:102024-01-16سياسي

رسولی: شورای ائتلاف همواره فعال بوده و هیچ وقت تعطیل نشده است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری شورای ائتلاف نیرو های انقلاب امروز (سه شنبه) با حضور عبدالحسین روح الامینی، معاون امور استان های شورای ائتلاف و امیرابراهیم رسولی سخنگو این شورا، - سخنگوی شورای ائتلاف نیرو های انقلاب گفت: شورای ائتلاف اصولگرایی با همه فراز و نشیب ها جلسات خود را فراتر از انتخابات برگزار کرده و هیچ وقت تعطیل نشده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست خبری شورای ائتلاف نیرو های انقلاب امروز (سه شنبه) با حضور عبدالحسین روح الامینی، معاون امور استان های شورای ائتلاف و امیرابراهیم رسولی سخنگو این شورا، برگزار شد.

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف در این نشست، گفت: شورای ائتلاف اصولگرایی با همه فراز و نشیب ها جلسات خود را فراتر از انتخابات برگزار کرد.

حتی بعد از انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر قبلی به فعالیت خود ادامه داده است.

این شورا نسبت به همه چیز واکنش داشته و هیچ وقت تعطیل نشده است.

وی با اشاره به حملات موشکی سپاه به مقر جاسوسان رژیم صهیونیستی در عراق، افزود: تلنگری که دیروز به دشمن وارد شد، تلنگری ناچیز نسبت به جنایت ها و کودک کشی های رژیم صهیونیستی و ترور های آنان بود؛ شورای ائتلاف از اقدامات سپاه علیه رژیم صهیونیستی کاملاً حمایت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسولی: شورای ائتلاف همواره فعال بوده و هیچ وقت تعطیل نشده است

رسولی: شورای ائتلاف همواره فعال بوده و هیچ وقت تعطیل نشده است