مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 13:422024-01-02بين الملل

واکنش دفتر رهبر انصارالله به حمله آمریکا علیه نیروهای یمنی


مدیر دفتر رهبر انصارالله یمن ضمن یادآوری یاد و نقش حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه در توسعه توانمندی های نظامی محور مقاومت، تاکید کرد آمریکا با حمله به نیروهای یمنی در واقع به خودش شلیک کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفر الصوفی مدیر دفتر رهبر انصارالله یمن، صبح امروز (سه شنبه)، که در جمع کارکنان نهادهای رسانه ای یمن در صنعا حضور یافته بود، در سخنان خود به درگیری اخیر نیروهای آمریکایی و یمنی اشاره کرد.

فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) اخیرا در بیانیه ای اعلام کرد که با نیروهای یمنی در دریای سرخ درگیر شده و 10 نظامی یمنی را به شهادت رسانده است.

براساس گزارش شبکه المسیره ، مدیر دفتر رهبر انصارالله یمن با اشاره به این درگیری هشدار داد: آمریکا با حمله به نیروهای مسلح یمن به خودش شلیک کرده و از پاسخ یمن جان سالم به در نخواهد برد .

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن به دنبال بیانیه سنتکام تاکید کرده بود که آمریکا باید مسئولیت به شهادت رساندن نیروهای دریایی یمن را بپذیرد و اقداماتش مانع نیروهای یمنی برای عمل به وظیفه دینی و اخلاقیشان در قبال فلسطین نخواهد شد.

ارتش یمن در حمایت از مردم فلسطین پیشتر در بیانیه ای اعلام کرده بود که به هیچ کشتی اسراییلی و کشتی هایی که مقصد آن ها ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دفتر رهبر انصارالله به حمله آمریکا علیه نیروهای یمنی

واکنش دفتر رهبر انصارالله به حمله آمریکا علیه نیروهای یمنی