مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 00:002023-12-24سياسي

ازدواج به شرط یک اپلیکیشن!


برخی افراد می گویند کفگیر واسطه و معرف برای ازدواج به ته دیگ خورده است، برای همین سن ازدواج بالا رفته است، خب! در این شرایط پیشنهاد شما برای بالا رفتن آمار ازدواج در فامیل، - گروه زندگی: زمان های قدیم نه چندان دور مدار محله بر روحانی مسجد، پهلوانان نامی و خانم باجی ها می چرخید، کم تر جوانی بود سن ازدواجش به بالای 25 سال برسد، دخترانی که در دوران دبیرستان خواستگارها پاشنه در را از جا می کَندند و پسرانی که بعد از دوره سربازی آغاز رسمی مراسم خواستگاریشان شکل می گرفت، البته اگر عروس خانم یا آقا داماد اهل درس دانشگاهی بودند، ازدواج مانعی برای ادامه تحصیل آن ها نبود.

خلاصه اینکه  همه محله یا فامیل دست به دست هم می دادند تا پسر یا دختری بدون همسر نماند.

اما گذشت و گذشت تا اینکه در جامعه مدرن محله کارایی اصلی اش را از دست داد، هر خانواده ای به تناسب شغل مرد خانواده به ناچار در محله ای ساکن شد یا تغییر سبک زندگی خانواده هم مزید بر علت شده و دیگر همسایه از همسایه خبر ندارد، همه این ها به کنار، فامیل هم مانند قدیم دیگر دور هم جمع نمی شوند، حتی برخی افراد از اینکه واسطه ازدواج دو جوان شوند واهمه دارند و اماهای دیگر.

شرط یک ازدواج موفق انتخابی آگاهانه و با مشورت اهل فن است حالا سبک سلیقه عروس خانم و آقا دامادهای آینده هم تغییر کرده به اص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج به شرط یک اپلیکیشن!

ازدواج به شرط یک اپلیکیشن!