مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:302024-01-07سياسي

محمدی: صلح جهانی آرمان جمهوری اسلامی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: صلح جهانی و مقابله با تروریسم جزو آرمان های جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام بوده است.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: صلح جهانی و مقابله با تروریسم جزو آرمان های جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد محمدی، رییس دانشگاه آزاد استان تهران در اولین نشست هم اندیشی پیروان ادیان الهی که در ساختمان ستادی دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم برای همدلی با سایر ادیان آسمانی برگزار شده است و امیدواریم با رسیدن به نقطه نظر مشترک پیشرفت و تعالی دانشگاه آزاد را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: حکومت عدل الهی آرمان تمام ادیان الهی است و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی حرکت در این مسیر است.

محمدی با اشاره به رویکرد دوگانه غربی ها در دمکراسی بیان کرد: صلح عادلانه میان همه اقشار و مردم از آموزه های اصلی اسلام است اما برخی از کشورها با سو استفاده از جایگاه و قدرت خود در نظام بین الملی به دنبال مصادره این موضوع هستند و تنها زمانی که این موضوع به نفع آنها باشند از صلح حمایت می کنند.

وی افزود: در روزهای اخیر شاهد کشتار مردم بی دفاع مردم غزه هستیم، کشورهای غربی در این شرایط و در خصوص جنایات رژی م صهیونیستی سکوت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدی: صلح جهانی آرمان جمهوری اسلامی است

محمدی: صلح جهانی آرمان جمهوری اسلامی است