مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 10:002024-01-15سياسي

تقدیر دادستان تهران از کمک خانواده شهید انصاری به آزادی محکومان مالی


دادستان تهران در جلسه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان استان تهران، از خانواده شهید سعید انصاری بابت کمک خیرخواهانه در آزادی تعدادی از محکومان مالی تقدیر کرد.

- دادستان تهران در جلسه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان استان تهران، از خانواده شهید سعید انصاری بابت کمک خیرخواهانه در آزادی تعدادی از محکومان مالی تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، دهمین نشست کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان استان تهران، همزمان با سالروز شهادت شهید سعید انصاری، از شهدای مدافعان حرم و با حضور خانواده این شهید والامقام، در دادستانی تهران برگزار شد.

دادستان تهران در این جلسه، ضمن قدردانی از کمک های انسان دوستانه خانواده شهید انصاری که زمینه آزادی تعدادی از محکومان مالی را فراهم آورده است؛ اظهار کرد: تقارن این نشست با سالروز شهادت این شهید والامقام حائز اهمیت بوده و قطعا حضور خانواده شهید باعث خیر و برکت است و با دعای خانواده معظم شهدا، کیفیت امور ارتقا خواهد یافت.

وی با بیان اینکه شهدای عزیز با نثار جان ارزشمند خود، به بالاترین نقطه ایثار که همانا شهادت بوده نائل آمدند؛ تأکید کرد: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست، خیر و برکت نظام به خون شهداست و خون مطهر شهدا باعث شده امروز، امنیت در کشور برقرار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر دادستان تهران از کمک خانواده شهید انصاری به آزادی محکومان مالی

تقدیر دادستان تهران از کمک خانواده شهید انصاری به آزادی محکومان مالی