مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 14:552024-01-06سياسي

رعایت قانون و قابلیت تحقق، در تنظیم و تصویب بودجه مدنظر قرار گیرد


مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز با اشاره به فرآیند بازدیدهای دوره ای از شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان البرز، گفت: با توجه به فراسیدن ایام تنظیم و تصویب بودجه شهرداری ها به شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان توصیه .

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البر، حمید میرزایی ضمن اعلام آمادگی دفتر شهری و شوراهای استانداری البرز برای ارائه مشاوره های تخصصی در حوزه تنظیم بودجه اظهار داشت: این دفتر ساز و کارهای نظارتی دقیقی را برای بهبود عملکرد شهرداران و شوراهای اسلامی شهر با رویکرد کمک به ارتقاء سلامت اداری و ساختاری شهرداری ها و شوراها ایجاد کرده است.

این مسئول با اشاره به سیاست ها و برنامه های دولت سیزدهم و دستورات و منویات استاندار البرز بویژه در زمینه توزیع عادلانه امکانات و خدمات و توسعه محلات کم برخوردار و مورد هدف قرارگاه اجتماعی را در بودجه از امور مهمی دانست که شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر باید مورد توجه قرار دهند.

میرزایی در خاتمه سخنان خود از متولیان تنظیم بودجه شهرداری ها خواست برای استفاده از توان بخش خصوصی نسبت به جذب سرمایه در این حوزه، برای انجام تکالیف و وظایف خود استفاده کرده و راهکارهای تسهیل جذب و سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های خود را تعریف و ارائه نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت قانون و قابلیت تحقق، در تنظیم و تصویب بودجه مدنظر قرار گیرد

رعایت قانون و قابلیت تحقق، در تنظیم و تصویب بودجه مدنظر قرار گیرد