مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 15:502024-01-06حوادث

علت تلف شدن پلنگ کجور مشخص شد


مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: هیچ علائمی ناشی از عوامل انسانی بر روی لاشه پلنگ تلف شده پیدا نکردیم، این اتفاق ناشی از درگیری همونع در طبیعت بوده؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، لاشه یک قلاده پلنگ در یکی از روستاهای بخش کجور از توابع شهرستان نوشهر پیدا شد.

بعد از اطلاع از این اتفاق ماموران محیط زیست در منطقه حاضر شد، لاشه این پلنگ در حوالی روستا واقع در یک مزرعه کشاورزی مشاهده شد.

باتوجه به بررسی های اولیه بر روی لاشه اثری از شلیک گلوله مشاهده نشده به همین دلیل لاشه این پلنگ برای انجام کالبدشکافی منتقل شد.

کوروس ربیعی مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران درباره علت تلف شدن این پلنگ در گفت وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: لاشه پلنگ در منطقه جنگلی روستای کشکک کجور پیدا شد.

وی افزود: انجام بررسی های اولیه نشان داد این حیوان بالغ و ماده بوده و هیچگونه اثری از شلیک گلوله در ظاهر نداشت به همین دلیل کالبدشکافی برای علت تلف شدن پلنگ انجام شد.

مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران تصریح کرد: بررسی های کالبدشکافی نشان داد تلف شدن پلنگ ناشی از درگیری یا حمله یک گوشت خوار دیگر بوده که آثار و نشانه های آن در ناحیه گردن، شکم و پشت حیوان مشاهده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تلف شدن پلنگ کجور مشخص شد

علت تلف شدن پلنگ کجور مشخص شد