مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 11:002024-01-20اقتصادي

هزینه تراشی 500 هزار میلیارد تومانی کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه 1403


مدیرکل تلفیق بودجه سازمان برنامه گفت: نمایندگان در جریان رسیدگی به لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق، 500 هزار میلیارد تومان به هزینه های بودجه دولت اضافه کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز 26 دی بود که سازمان برنامه و بودجه هفته گذشته در اطلاعیه ای نسبت به ایجاد ناترازی در لایحه بودجه 1403 کل کشور انتقاد کرد.

برای بررسی میزان ناترازی های مطرح شده، با حسن چنارانی، مدیرکل تلفیق بودجه سازمان برنامه تماس گرفتیم، وی در این باره گفت: یکی از مواردی که دولت در لایحه بودجه پیش بینی کرده بود، این است که حقوق کارمندان در سال آینده نسبت به سال جاری از رشدی معادل 18 درصد برخوردار شود، در حالی که نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق مجلس این نرخ رشد را به 20 درصد افزایش دادند و به این ترتیب 200 هزار میلیارد تومان به هزینه حقوق کارمندان برای دولت اضافه کردند.

مدیرکل تلفیق بودجه سازمان برنامه در پاسخ به اینکه سرجمع افزایش هزینه های بودجه با مصوبات تلفیق چقدر است؟ گفت: اعضای کمیسیون تلفیق در مجموع 500 هزار میلیارد تومان به هزینه های بودجه اضافه کردند، بدون اینکه منابعی برای تأمین این اضافه هزینه در نظر بگیرند.

چنارانی اظهار داشت: نمایندگان حدود 100 هزار میلیارد تومان برای حقوق اقشار خاص اضافه کردند، در حالی که سیاست دولت این بود که فاصله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه تراشی 500 هزار میلیارد تومانی کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه 1403

هزینه تراشی 500 هزار میلیارد تومانی کمیسیون تلفیق در لایحه بودجه 1403