مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 22:152024-01-06بين الملل

ویدیو/ داعش محصول مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی


گروه تروریستی داعش در حالی مسئولیت انفجارهای گلزار شهدای کرمان را برعهده گرفته که شواهد زیادی از کمک های آمریکا و رژیم صهیونیستی به این گروه تروریستی وجود دارد.

- چهارشنبه 13 دی در حالی که مردم در مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان حضور داشتند، وقوع 2 انفجار تروریستی در فاصله زمانی کوتاهی با یکدیگر، منجر به شهادت رسیدن و مجروح شدن ده ها تن از هموطنانمان در مسیر منتهی به گلزار شهدای کرمان شد.

تلاش های رژیم صهیونیستی و دولت آمریکا در اقدامات تروریستی بر هیچ کس پوشیده نیست، اما این بار نیز روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال به متحدانش گفته نقشی در انفجارهای کرمان نداشته است.

هرچند سابقه طولانی مدت آمریکا و رژیم صهیونیستی در همکاری با گروه های تروریستی برای ناامن سازی ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه، با این ادعا همخوانی ندارد.

آموزش و حمایت لجستیکی و نظامی از تروریست های داعش و فراری دادن و درمان این افراد به وسیله پزشکان صهیونیستی از جمله این حمایت ها از گروه های تروریستی است.

همچنین ایجاد گروه تروریستی داعش و گروه های تکفیری همفکر داعش در اوکراین، افغانستان، عراق، سوریه و لبنان نتیجه سیاست دولت آمریکا و متحدانش مانند رژیم صهیونیستی است که امنیت را در ابعاد جهانی به خطر انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویدیو/ داعش محصول مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی

ویدیو/ داعش محصول مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی