مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 20:452024-01-19اقتصادي

احیای بافت های فرسوده در اولویت شهرداری گرگان


شهردار گرگان با بیان اینکه احیای بافت های فرسوده یکی از اولویت های شهرداری است، افزود: برای همین منظور تخفیف 100 درصدی عوارض صدور پروانه برای ساخت و ساز در مناطق فرسوده در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/گلستان شهردار گرگان با بیان اینکه احیای بافت های فرسوده یکی از اولویت های شهرداری است، افزود: برای همین منظور تخفیف 100 درصدی عوارض صدور پروانه برای ساخت و ساز در مناطق فرسوده در دستور کار قرار گرفته است.

سید محمدرضا سیدالنگی عصر امروز جمعه 29 دی ماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران، شهرداری را به عنوان یک دستگاه خدمات رسان در راستای توسعه عدالت اجتماعی معرفی و اظهار کرد: شهرداری برای برقراری توازن در ارائه خدمات در همه نقاط شهری، تمهیداتی در نظر گرفته است که متعاقب آن باید همه شهروندان از خدمات ارائه شده به طور یکسان بهره مند شوند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در این راستا تلاش می کند با مالکان واحدهای مسکونی در بافت های فرسوده تعامل داشته باشد، افزود: این تعامل به این علت است که همه مردم بتوانند به صورت عادلانه از خدمات شهرداری بهره ببرند.

شهردار گرگان با بیان اینکه احیای بافت های فرسوده یکی از اولویت ها است، عنوان کرد: شهرداری گرگان تخفیف 100 درصدی عوارض صدور پروانه را برای ساخت و ساز در این مناطق در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بافت های فرسوده در اولویت شهرداری گرگان

احیای بافت های فرسوده در اولویت شهرداری گرگان