مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 دی 1402 ساعت 15:102024-01-20بين الملل

مخالفت قانونگذاران آمریکایی با تداوم «حمایت بی قید و شرط» بایدن از رژیم صهیونیستی


اعضای جناح مترقی کنگره آمریکا و شماری از اعضای یهودی این نهاد قانون گذاری پس از آنکه نتانیاهو با ایده تشکیل یک دولت فلسطینی بعد از جنگ غزه مخالفت کرد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پس از آنکه نخست وزیر رژیم صهیونیستی عنوان کرد با پیشنهاد دولت بایدن مبنی بر تشکیل دولت مستقل فلسطین پس از پایان جنگ در غزه مخالف است، اعضای کنگره آمریکا در باب تداوم حمایت های بی قید و شرط آمریکا از این رژیم دچار اختلاف نظر شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگاردین پس از آنکه بنیامین نتانیاهو به صراحت اعلام کرد، مخالف تشکیل دولت مستقل فلسطین پس از جنگ غزه است و به طور مستقیم سیاست پیشنهادی آمریکا را در این رابطه رد کرد، اعضای برجسته حزب مترقی و یهودیان کنگره از حمایت بی قید و شرط ایالات متحده از این رژیم در جریان جنگ غزه انتقاد کردند.

مخالفت ها پس از آن ابراز شد که نتانیاهو در اظهاراتی علنی عنوان کرد برای همیشه کنترل تمام سرزمین های غرب رود اردن را به دست خواهد گرفت و در عین حال با تشکیل کشور مستقل فلسطین هم مخالفت کرد.

  پرامیلا جایاپال نماینده زن مجلس نمایندگان آمریکا که رهبری جناح با نفوذ مترقیان کنگره را بر عهده دارد در اظهاراتی تند به نتانیاهو عنوان کرده است: موضع نخست وزیر اسراییل باید باعث شود تا حمایت بی قید و شرط خود را از دولتش مورد بازبینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت قانونگذاران آمریکایی با تداوم «حمایت بی قید و شرط» بایدن از رژیم صهیونیستی

مخالفت قانونگذاران آمریکایی با تداوم «حمایت بی قید و شرط» بایدن از رژیم صهیونیستی