مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 دی 1402 ساعت 09:452024-01-01سياسي

نوجوان 18 ساله به حرمت حضرت زهرا(س)، از قصاص نجات یافت


معاون دادگستری استان کرمان از بخشش قاتل 18 ساله بعد از دو سال خبر داد که خانواده مقتول به حرمت حضرت زهرا سلام الله علیها، از قصاص گذشتند.

- ایسنا/کرمان معاون دادگستری استان کرمان از بخشش قاتل 18 ساله بعد از دو سال خبر داد که خانواده مقتول به حرمت حضرت زهرا سلام الله علیها، از قصاص گذشتند.

حجت الاسلام محمدامیر ابراهیمی امروز 11 دی ماه با اعلام این خبر گفت: در سال 1400 بر اثر درگیری خانوادگی پسر نوجوانی یکی از اعضای خانواده خود را به قتل رسانید که پس از طی مراحل قانونی، حکم مراجع قضایی به جرم قتل عمد محکوم به قصاص نفس تایید و قاتل در انتظار اجرای حکم بود.

وی افزود: با ورود مؤثر اعضای شورای حل اختلاف کانون اصلاح و تربیت و پس از چندین جلسه سازش در مدت دو سال، نهایتاً اولیاء دم از حق قانونی خودگذشتند و رضایت کامل و بی قید و شرط خود را با گذشت و ایثار اعلام نموده و پرونده پس از دو سال به مصالحه ختم شد.

معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان کرمان ضمن اشاره به حدیث پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله درباره آشتی دادن میان دو نفر گفت: به فرموده پیامبر اسلام، اصلاح و سازش میان مسلمانان برای انسان بالاترین صدقه و احسان به شمار می آید.

وی افزود: اگر عموم مردم جامعه ارزش صلح و سازش و حیات دادن به یک انسان اصلاح شده و نادم را نزد خدا و رسولش بدانند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوان 18 ساله به حرمت حضرت زهرا(س)، از قصاص نجات یافت

نوجوان 18 ساله به حرمت حضرت زهرا(س)، از قصاص نجات یافت