مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 17:052023-12-22سياسي

افتتاح 27 پروژه آبخیزداری، مرتع و بیابان در استان گلستان


رییس سازمان منابع طبیعی ازافتتاح 27 پروژه آبخیزداری و مرتع و بیابان همزمان با سفر دوم رییس جمهوری به استان گلستان خبر داد.

- رییس سازمان منابع طبیعی ازافتتاح 27 پروژه آبخیزداری و مرتع و بیابان همزمان با سفر دوم رییس جمهوری به استان گلستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عباسعلی نوبخت افزود: از 27 پروژه قابل افتتاح 19 پروژه در حوزه آبخیزداری و هشت پروژه در حوزه مرتع و بیابان با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال از محل سفر اول رییس جمهوری به استان گلستان بود که در سفر دوم حجت الاسلام رییسی به این استان افتتاح شدند.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشوربا حضور در شهرستان رامیان با حضور فرماندار شهرستان رامیان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان پروژه سازه سنگی ملاتی کنترل سیلاب و رسوب را افتتاح و اظهار کرد: افتتاح پروژه سازه سنگی ملاتی کنترل سیلاب و رسوب از محل اعتبارات سفر رییس جمهوری با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و حجم 2333 متر مکعب بود که در حوزه آبخیز قره چای (ذخیره گاه زربین) شهرستان رامیان افتتاح شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به رخداد سیل طی هفته های گذشته بر اساس اطلاعات به دست آمده عملکرد این سازه در کاهش سرعت سیلاب و جلوگیری و آسیب به تخریب ابنیه در پایین دست شهرستان رامیان کاملا مشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 27 پروژه آبخیزداری، مرتع و بیابان در استان گلستان

افتتاح 27 پروژه آبخیزداری، مرتع و بیابان در استان گلستان