مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:352023-12-26سياسي

اعضای هیات علمی دانشگاهیان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند


رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از اعضای هیات علمی خواست، دانشگاهیان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

- رییس دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان از اعضای هیات علمی خواست، دانشگاهیان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد دانشجو در نشست اخیر شورای دانشگاه تربیت مدرس بر اهمیت نقش دانشگاه برای ایجاد بستری مناسب جهت مشارکت حداکثری در انتخابات تأکید کرد و گفت: قطعا شرط مشارکت حداکثری در انتخابات، فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای آن است.

ما معتقد به رقابت منطقی قانونی در فضای کنشگری سیاسی با افکار متفاوت هستیم و باید بپذیریم راه تحول و دگرگونی، کنشگری سیاسی قانونمند است.

وی افزود: برای مشارکت حداکثری افراد در انتخابات، باید بزرگان جناح ها و افکار سیاسی مختلف که معتقد به اسلام و نظام جمهوری اسلامی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و معتقد به مردم سالاری و دموکراسی هستند حضور داشته باشند تا در فضای رقابت سالم، افراد با سلایق مختلف شرکت کنند و این امر قطعا به نفع کشور و نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیات علمی دانشگاهیان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند

اعضای هیات علمی دانشگاهیان را برای شرکت در انتخابات ترغیب کنند