مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 10:402023-12-26سياسي

گروه های مقاومت منطقه ترور ناجوانمردانه سردار موسوی را محکوم کردند


گروه های مقاومت منطقه شهادت سردار سرتیپ پاسدار «سید رضی موسوی»، از مستشاران نظامی باسابقه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرده و بر حتمی بودن نابودی رژیم صهیونیستی به دست مقاومت منطقه تاکید کردند.

- گروه های مقاومت منطقه شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی ، از مستشاران نظامی باسابقه سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را محکوم کرده و بر حتمی بودن نابودی رژیم صهیونیستی به دست مقاومت منطقه تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد ترور ناجوانمردانه رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه شهید سردار سرتیپ سید رضی موسوی یکی از برجسته ترین فرماندهان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را به شدیدترین الفاظ محکوم می کند.

بر اساس گزارش شبکه المیادین، این جنبش اعلام کرد که شهید رضی نقش اساسی و محوری در حمایت از نیروهای مقاومت در منطقه و حمایت از ملت فلسطین، مقاومت و مساله آنها داشت.

در این بیانیه آمده است: این ترور جنایتکارانه بار دیگر تأیید می کند که خطر این رژیم جنایتکار کل منطقه را تهدید می کند و دستان این رژیم به خون آلوده است و قتل و جنایت را گسترش می دهد.

جهاد اسلامی فلسطین در ادامه بیانیه خود آورده است: ما تأکید می کنیم که جنایتکاری رژیم صهیونیستی و تهدید امنیت منطقه توسط آن، تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت منطقه ترور ناجوانمردانه سردار موسوی را محکوم کردند

گروه های مقاومت منطقه ترور ناجوانمردانه سردار موسوی را محکوم کردند