مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 14:502024-01-16دانش

یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در دانشگاه کردستان برگزار می شود


دانشگاه کردستان در روزهای 12 و 13 اردیبهشت سال 1403 با همکاری انجمن ریاضی ایران سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها را برگزار می کند.

- دانشگاه کردستان در روزهای 12 و 13 اردیبهشت سال 1403 با همکاری انجمن ریاضی ایران سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنالیز هارمونیک سهم قابل توجهی در علاقه مندی پژوهشی بسیاری از اعضای هیئت علمی و دانشجویان دکترای ریاضی کشور داشته و بخش عمده ای از فعالیت های آموزشی و پژوهشی در این زمینه نیز توسط ریاضی دانان ایرانی انجام می شود.

به علاوه، این زمینه تخصصی، نه تنها رده های متعددی از عناوین موضوعی ریاضی را پوشش داده و با رده های بسیار دیگر مرتبط است، بلکه در طیف وسیع و متنوعی از علوم به طرز معناداری کاربرد دارد.

لذا ضرورت ایجاد بستر مناسب برای تبادل نظر و در پی آن، همراهی جمعی از صاحب نظران در آنالیز هارمونیک مجرد و کاربردی، منجر به پیشنهاد برگزاری سالانه در این زمینه شد و در همین رابطه دانشگاه کردستان در روزهای 12 و 13 اردیبهشت سال 1403 با همکاری انجمن ریاضی ایران سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه کردستان، این پیشنهاد با تصویب انجمن ریاضی ایران مواجه شد تا تحقق این رخداد علمی از آغاز دهه جاری، راه را برای ارتقای کمی و کیفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در دانشگاه کردستان برگزار می شود

یازدهمین سمینار آنالیز هارمونیک و کاربردها در دانشگاه کردستان برگزار می شود