موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - افزايش حقوق - كاركنان دولت - رياست جمهوري - كميته امنيت ملي - كشتي جام ابراهيم مصطفي - گام هاي كاهش تعهدات - مهاوم ايراني اش - مسكن فرهنگيان - ثبت نام اقدام ملي مسكن - راهپيمايي موتوري و خودرويي - آبفا شيراز - گرفتار در برف - توليد محتوا وب سايت - روياي نيمه شب - قطرات آلوده - سازه هاي ساختماني

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 12:202023-12-26سياسي

کودکان به ربات ها یا انسان ها اعتماد دارند؟


کودکان در دنیای دیجیتالی روزافزون ما، با مجموعه وسیعی از اطلاعات آنلاین مواجه هستنند که بیشتر آنها تأیید نشده اند و توسط ربات ها و منابع هوش مصنوعی تولید می شوند.

- ایسنا/خراسان رضوی کودکان در دنیای دیجیتالی روزافزون ما، با مجموعه وسیعی از اطلاعات آنلاین مواجه هستنند که بیشتر آنها تأیید نشده اند و توسط ربات ها و منابع هوش مصنوعی تولید می شوند.

به نقل از ارث، مهارت اساسی برای کودکان در این محیط، تشخیص قابل اعتماد بودن این منابع است که جزء کلیدی در رشد تفکر انتقادی محسوب می شود.

کودکان به افرادی اعتماد می کنند که در گذشته قابل اعتماد بودند و این گزینش پذیری در یادگیری اجتماعی منعکس کننده درک نوظهور کودکان خردسال از چیزی است که یک منبع موثق اطلاعات را می سازد.

مسئله مورد بحث این است که چگونه کودکان خردسال از هوش خود برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه زمانی یاد بگیرند و به چه کسی اعتماد کنند، استفاده می کنند.

این مطالعه شامل شرکت کنندگانی بر اساس میانگین سنی 4.

5 سال بود که به دو گروه کوچک تر و بزرگ تر تقسیم شدند و با انسان یا ربات خبرچین تعامل داشتند.

یافته ها نشان داد، کودکان به اطلاع رسانی انسان یا ربات که قبلا اطلاعات دقیقی ارائه کرده اند، اعتماد دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان به ربات ها یا انسان ها اعتماد دارند؟

کودکان به ربات ها یا انسان ها اعتماد دارند؟