مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 10:002024-01-10سياسي

شرایط شرکت در همایش «مذاکرات بین المللی اجلاس سران بریکس»


دانشگاه امام صادق(ع) شرایط شرکت در «مذاکرات بین المللی اجلاس سران بریکس» را برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اعلام کرد.

- شرایط شرکت در همایش مذاکرات بین المللی اجلاس سران بریکس دانشگاه امام صادق(ع) شرایط شرکت در مذاکرات بین المللی اجلاس سران بریکس را برای دانشجویان و فارغ التحصیلان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد مذاکرات بین المللی اجلاس سران بریکس با همکاری اندیشکده دیپلماسی اقتصادی دانشگاه امام صادق (ع) و پژوهشکده وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می شود.

دانشگاه امام صادق(ع) شرایط ثبت نام در این رویداد بین المللی را اعلام کرد: متقاضیان شرکت در همایش مذاکرات بین المللی اجلاس سران بریکس باید در قالب گروه های 5 نفره دانشجو و فارغ التحصیل در این رویداد شرکت کنند.

همچنین حداکثر سن شرکت در این رویداد 35 اعلام شده استو دانشگاه امام صادق(ع) اولویت شرکت در مذاکرات بین المللی اجلاس سران بریکس را برای رشته های تحصیلی علوم سیاسی و روابط بین الملل، علوم اقتصادی، مدیریت و حقوق اعلام کرد.

همچنین مهارت زبانی لازم برای مکالمه، ترجمه و نوشتار به زبان کشورهای عضو گروه بریکس ترجیحا زبان انگلیسی، آشنایی با ماهیت، ساختار و اهداف گروه بریکس، داشتن سوابق علمی و پژوهشی مرتبط با رویداد از دیگر شرایط لازم متقاضیان در مذاکرات بین الملل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط شرکت در همایش «مذاکرات بین المللی اجلاس سران بریکس»

شرایط شرکت در همایش «مذاکرات بین المللی اجلاس سران بریکس»