مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 20:052024-01-06سياسي

ترامپ: آمریکا در حال فروپاشی است


دونالد ترامپ در نخستین سفر انتخاباتی خود به ایالت آیووا در سال جدید، جو بایدن رییس جمهور آمریکا و نیکی هیلی دیگر نامزد انتخابات را مورد انتقاد قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، دونالد ترامپ در نخستین سفر انتخاباتی خود به ایالت آیووا در سال جدید، نیکی هیلی رقیب جمهوری خواه انتخاباتی خود و جو بایدن رییس جمهور آمریکا را به دلیل آنکه وی را تهدیدی برای دموکراسی کشور خوانده و گفته بود ترامپ به دنبال تلافی جویی است، مورد انتقاد قرار داد.

وی با سخنرانی در جمع انبوهی از طرفدارانش در حالی که تنها 10 روز تا انتخابات اولیه دورن حزبی در ایالت آیووا برای معرفی نامزد جمهوری خواهان باقی مانده، تصویر تاریکی از ایالات متحده ارائه داد.

او آمریکا را کشوری در حال فروپاشی و احاطه شده از سوی تروریست ها و مهاجرانی از آسایشگاه های روانی خواند که به مرز آمریکا با مکزیک سرازیر شده اند.

ترامپ با حمله به بایدن خاطرنشان کرد هیچ چیزی در دوران ریاست جمهوری جو بایدن احمق بهتر نشده است.

همه چیز به هم ریخته است.

جو بایدن رییس جمهور آمریکا در سومین سالگرد حمله 6 ژانویه به کنگره از سوی طرفداران ترامپ و در نخستین سخنرانی سال جدید خود با حمله شدید به رقیب اصلی اش در انتخابات 2024، گفت: ترامپ به دنبال انتقام گرفتن و تلافی جویی از مخالفان سیاسی اش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: آمریکا در حال فروپاشی است

ترامپ: آمریکا در حال فروپاشی است