مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 21:102023-12-25اجتماعي

آموزش مباحث امدادی در مدارس سبب ساز تقویت مهارت امدادی و دگرامدادی است


در نشست همکاری مشترک هلال احمر و آموزش و پرورش استان مرکزی بر لزوم آمادگی دانش آموزان در زمان بروز بحران ها تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علیرضا شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی عصر امروز در نشست همکاری مشترک هلال احمر و آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: جمعیت هلال احمر فصل مشترک های بسیاری در حوزه های آموزش و آمادگی دانش آموزان در مواجهه با حوادث در زمان های وقوع بحران با آموزش و پرورش دارند.

وی افزود: اجرای یازده دوره مسابقات طرح ملی دادرس نشان از همکاری و تعامل دوجانبه در بین این دو دستگاه است که با هدف توانمندسازی دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه صورت می پذیرد.

علیرضا شهرجردی با تاکید بر لزوم آمادگی امدادی تمام دانش آموزان بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات جمعیت هلال احمر مسئله نیروسازی و آموزش این گروه برای رسالت بخشی در حیطه مسئولیت های اجتماعی است که با جذب نیروهای جوانان و نوجوانان این مهم محقق می شود.

وی گفت: آموزش و پرورش می تواند در معرفی و هدایت این گروه های تازه نفس و آماده به هلال احمر و انجام اقدامات بشردوستانه نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی افزود: در این راستا همسویی و همگامی آموزش و پرورش با هلال احمر می تواند نقش بی بدیلی را در اشاعه فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مباحث امدادی در مدارس سبب ساز تقویت مهارت امدادی و دگرامدادی است

آموزش مباحث امدادی در مدارس سبب ساز تقویت مهارت امدادی و دگرامدادی است